ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

روز برفی

1389/12/11 3:59
نویسنده : مامانی
298 بازدید
اشتراک گذاری

اموز صبح با کلی خستگی از خواب بیدار شدم آخه متینی تو مریض بودی و دیشب خواب راحتی

نداشتی و من هم ایضا.این هفته یاسی جونم تو صبحی هستی و مامان مجبور بود که پاشه

و تو رو آماده کنه.تو هم که طبق معمول سر این که من کلاه و شال گردن نمیپوشم من رو کلی

ناراحت کردی اما باز هم من پیروز شدم چون نمیخوام مریض بشی .وقتی رفتیم پایین داشت

نم نم برف میبارید تو هم نگام کردی و گفتی:مامان راست میگیا هوا سرده.....بعد هم بوسم

کردی ازم معذرت خواستی. قربونت برم من که از دست تو ناراحت نمیشم آخه تو

                       بانوی کوچولوی دوست داشتنی منی........

                 هیچ کی مثل تو نداره                     نمیتونه مثل تو بیاره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان زهرا نازنازی
24 بهمن 89 7:13
♥ -♥ --♥ ---♥ -----♥ -------♥ --------♥ ---------♥ -----------♥ -------------♥ ,•’``’•,•’``’•, .’•,`’•,*,•’`,•’ ....`’•,,•’`
مامان زهرا نازنازی
24 بهمن 89 8:26
سلام دوست خوبم . شما به یک بازی وبلاگی دعوت شده اید . منتظر قدوم سبزتان هستم . پیشاپیش از بذل توجه شما سپاسگزارم.
شمیلا مامان شایلی
25 بهمن 89 23:31
سلام مامانی یاستین... متینی نازم چطوره... ایشون لطف دارن... ببوسش... ولنتاين شما هم مباررك