ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

خاطرات جوجه هام

1389/12/11 3:57
نویسنده : مامانی
259 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانيا

  • من تازه با اين وب آشنا شدم.كمي ديره اما... ميخوام خاطراتتون رو براي هميشه ثبت كنم
  • تا وقتي كه بزرگ بشيد و خودتون بتونيد اين كار رو انجام بديد.به اميد خدا .

ياس گلم

  • تو اولين هديه بينظير خدا براي من و بابا هستي. روز تولدت1381.8.18 خيلي سخت به دنيااومدي.
  • تا 6 ماه هم فقط گريه ميكردي.توي 10 ماهگي تونستي اولين قدمهاي زندگيت رو برداري.
  • از 11 ماهگي ميتونستي كلمات رو با زبون شيرينت بگي
  • اونقدر خوشگل حرف ميزدي كه هر كسي تو رو ميديد عاشقت ميشد...
  • بهت ميگفتم بوس بده اگه ميخواستي بدي ميگفتي:ژولو بيا.اگه نه ميگفتي آخه شبه
  • خلاصه ماماني من ...
  •  با اون دندون خرگوشيات.با چشمهاي آهوت.با خندهات.با موهاي صافت.با زبون شيرينت 
  • دل همه رو ميبردي عروسك من.
  • گفتنيها فراوونه اما... سالها گذشت تا به امروز رسيد
  • .به سن 8 سالگي تو.الان براي خودت خانمي شدي مثل يه گل ميموني
  • كه روز به روز زيباتر ولايقترميشي
  • .مامان تو رو از همه دنيا بيشتر دوست داره و براي تو بهترينها رو ميخواد

رامكال خوشگل من

حالا نوبت رسيد به داداش كوچولو

  • متينكم

 

  • پسر شيطون من.خدا تو رو1385.3.15 به ما داد.
  • تو كوچولوي بلا با 3 روز تاخير اون هم با كلي دردسر به دنيا اومدي
  • انگار كه جات راحت بود و دوست نداشتي بياي
  • وقتي ياد به دنيا اومدنت ميفتم مو به تنم سيخ ميشه
  • زورو كوچولو تو تنبلتر از آجي جون بودي
  • توي 12 ماهگي شروع به تاتي تاتي كردي.
  • 13 ماهگي زبون شيرينت باز شد
  • بغير از اسم مامان و آجي همه رو با اسم كوچيك صدا ميكردي.
  • به (ف) ميگفتي (س) خاله فاطمه رو صدا ميكردي ساطيمه....

پسركم

  • الان نزديك 5 سالته.خيلي مهربون و با محبتي و شيطون...
  • چند وقتي كه به مهد ميري و دوستهاي زيادي پيدا كردي
  • و هر روز از اونجا براي مامان تعريف ميكني
  • اميدوارم كه هميشه شاد و موفق و سلامت باشي

  برفك نازم

1389.11.07                             

شايان ذكره كه مامان نازتون اين مطالب قشنگ رو نوشته بود اما هچل هفت و نامرتب

باباي مهربون و زحمت كش تا صبح داشت اينجوري كه ميبينين مرتب و شيك شون ميكرد

تا ان شالله بزرگ كه شدين از احساسات قشنگ پدر و مادرتون لذت ببرين..عسلهاي بابا و مامان


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)