ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

بازگشت

1390/1/24 16:49
نویسنده : مامانی
389 بازدید
اشتراک گذاری

                                      

بالاخره برگشتيييييييم.....

با سلام خدمت همه ي دوستهاي گلم و تبريك سال جديد،اميدوارم كه سالي

سرشار از محبت و سلامتي داشته باشيد،براي همتون آرزوي بهترينها رو

ميكنم.....

همراهان مهربون من :

از اينكه توي اين مدت نتونستم جوابگوي محبتهاي بيكران شما عزيزان باشم

خيلييييييييي عذر خواهي ميكنم،وقتي پيامهاتون رو خوندم تازه متوجه شدم

كه چقدر دلم براتون تنگ شده بود باز هم عذر تقصير......

                                                  

توي اين مدت نتونستم بيام آخه يه مدتي نبودم ،يه مدتي هم مريض بودم ،

اميدوارم كه اين ديركردم رو به حساب بيمعرفتيم نذاريد،همتون رو دوست دارم

و از همين جا روي ماهتون رو ميبوسم.....

                                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

سارا
24 فروردین 90 17:54
خیلی دیر اومدی دیگه حسابی نگران شده بودم خدا روشکر که الان اومدی و خودت وبچه های گلت خوبن بازم بنویس برامون


ممنون،حتما
مامان قندعسل
24 فروردین 90 18:55
سلامممممممممم رسیدن به خیر خانمی دلمون واستون یه ذره شده بود...ایشالله سال خوبی داشته باشین و در کنا هم خوش و خرم...


سلام،من هم همينطور
مامان فرشته
24 فروردین 90 21:12
سلام عزیز دلم برات رمز خصوصی گذاشتم
بوسسسسسس


مرسسسسسسسسسسي
مامان ماهان
25 فروردین 90 9:22
سلام چه نی نی های نازی دارین


لطف داريد
مامان نازدونه ها
25 فروردین 90 9:28



ممنون
مهرداد از آمل
26 فروردین 90 0:52
خدا حفظشون کنه


ممنونم
مامان فرشته
27 فروردین 90 16:21
سلام عزیز دلم
ان شاا... سال خوبی رو شروع کرده باشی گلم بوسسسسس
کوچولوهاتو از طرف من ببوس


سلام ،ممنون،تو هم همينطور
سارا
28 فروردین 90 10:12
سلام خانمی بیا دیگههههههه


چشششششششششششم
مامان نی نی
28 فروردین 90 10:32
دیگه داشتم نگرانتون میشدم..خدا رو شکر که به سلامتی برگشتین..یاسمن و متین خوبن؟از روی ماهشون ببوس


سلام خانمي،ممنون كه پيگيرمون بودي،جوجه ها هم خوبن
مامان حسین
28 فروردین 90 12:30



سلام ،ممنون كه بهمون سر زدي اما مثل اينكه آدرس وبت اشتباه بود دوباره آدرس بذار