ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

بازگشت عشق پسملكم

1390/1/29 13:40
نویسنده : مامانی
1,171 بازدید
اشتراک گذاری

متينكم:

دوشنبه هفته گذشته يعني ۲۲ بعد از يه ماه تعطيلي بردمت مهد،خيلي

خيلي خوشحال بودي،نيمه شب همش از خواب بيدار ميشدي ومپرسيدي:

ساعت چنده؟صبح نشده؟!!!خلاصه صبح هم زودت از من بيدار شدي و با ذوق

مشغول آماده شدن،همش هم ميگفت :ديگه اذيت نميكنم،پسر گل ميشم....

وقتي رسيديم به مهد،از خوشحالي يه ۵ دقيقه مبهوت مونده بودي ،بعد شروع

كردي به ديده بوسيييييييييي

چند ساعت بعد كه اومدم دنبالت ،صدام كردي و با اون لبخند و چشمهاي

موذيت در گوشم گفتي:مامايي ببين محدثه اومدهههههههههههه......

                                              

توي راه هم همش ميگفتي:ديدي موهاش بلند شده!ديدي دوباره اومد و.....

تا رسيديم خونه زودي رفتي و به بابايي هم گفتي و تا ۴-۵ روز همش ورد زبونت

بود،آجي جون و بابا سر به سرت ميذاشتن و ميگفتن:محدثه زشته،خيلي هم

بده،تو هم عصباني ميشدي و داد ميزدي.....

ازت سوال كردم كه من رو بيشتر دوست داري يا محدثه رو؟كمي مكث كردي و

گفتي:دوتاتون!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            تصاویرشباهنگ Shabahang

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان فرشته
29 فروردین 90 14:03
هییییییییییییی وایییییییییییییییی من
بیا
با این سختی بچه بزرگ کن بعدش
هییییییییییییییی واییییییییییی من
هییییییییییییییی واییییییییییی من
هییییییییییییییی واییییییییییی من
متین جون به خدا هیچ کس مامان نمی شه ها گلم


وووووواي وووووووووووواي،نگو كه دلم خونه،اينهمه زحمت بكش آخرش جوابت ايننننننننننننننننننننه
سارا
31 فروردین 90 23:39
:متین جونم مامان کجا؟محدثه کجا؟؟؟؟مامانش دیدی خواهر اینم از پسرا؟


اييييييييييييي خواهر نگو كه دلم خونه!!!!!!!!!!