ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

قهر مادر و دختر

1389/12/12 0:36
نویسنده : مامانی
265 بازدید
اشتراک گذاری

باشه ياسمن خانم حالا با ماماني قهر ميكني؟وقتي خودت مامان شدي

اونوقت بهت ميگم. . . .

ظهر كه از مدرسه اومدي من خيلي كار داشتم تو هم همش من رو صدا ميكردي

و سؤال ميپرسيدي،بهت ميگفتم صبر كن كارهام تموم شه ميام اما تو و و و و

ماشاالله صبر كه هيچ نصفشم نداري ،يه نيم ساعتي گذشت ديدم ازت خبري نيست

اومدم ديدم روي تخت خوابيدي يه شكايت نامه ي بلند بالا هم نوشتي خلاصه هم

كلي با ،بابايي خنديديم(به خاطر متن و غلط املاييت)و هم من كلي عذاب وجدان

گرفتم،البته بعد از اينكه بيدار شدي با هم آشتي كرديم

عكس نامت رو گرفتم خدا بخواد فردا ميزارم تو سايت آخه الان نيمه شبه كه دارم

مينويسم،توي روز كه شما دوتا جيگيلي فرصت نميدين

البته به انضمام بابايييييييي

سه تا تون رو قد دو دنيا دوست دارم ولي شما دوتا فينگيليها رو يه جور ديگه

به بابا نگيدا ،يه وقت ناراحت ميشه هر چند خودش بو برده ولي چيكار كنم

آخه شما پاره هاي تنميد،بابايي خودش عاقله درك ميكنه

ممممممااااااااااااچچچچچچچچچچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)