ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

پسر وفا دار مامانی

1390/6/14 20:23
نویسنده : مامانی
819 بازدید
اشتراک گذاری

آخیش،آدم اگه یه پسر با وفا مثل تو داشته باشه دیگه غمی نداره............

شبکه 3 داشت سریال کلید اسرار رو میداد،موضوعش در مورد بی وفایی فرزندان به

والدین بعداز ازدواج بود،متینی تو هم داشتی با دقت نگاه میکردی،یهویی دویدی سمتم و

بغلم کردی و یه ماچ آبدار هم به دنبالش و گفتی:مامانی من اگه زن بگیرم،تو رو بیرون نمیکنم!

                                          

گفتم :مگه تو میخوای ازدواج کنی؟گفتی:حالا!!!!!!!!بزرگ بشم ،درس بخونم،خلبان

بشم بعد ازدواج میکنم،گفتم:اگه زنت بگه یا من یا مامانت،اونوقت چی؟

گفتی:طلاقش میدم،میرم یه جای دیگه،بعد به اونم میگم،من با مامانم میمونم

اگه قبول نکرد،اونم طلاقش میدم میرم یه جای دیگه،ولی تو رو،ول نمیکنم

من هم از خوشحالی دلم غنج رفت،البته میدونم که همش حرففففففففه!!!!!!!!!!!!!!

                                              

            عاشششششششششششققققققققققققققققتم

 

 

پسندها (1)

نظرات (2)

مامان نازدونه ها
13 شهریور 90 10:18
جیگر این پسر رو برم من باور کن حرفشو حرف مرد یکیه همیشه وفادرت میمونه حتی به قیمن طلاق دادن زنش


امیدوارم..........
مامان قندعسل
14 شهریور 90 16:23
اخی ...چه غیرتی فدای اون دل مهربونت


منم اول حالشو بردم اما بعدشششششششششششش....