ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

پسر حزب باد

1390/6/14 20:21
نویسنده : مامانی
999 بازدید
اشتراک گذاری

امان از دست بچه های این دوره و زمونه....

خدایا!

آخه من کدوم حرف این پسره ی بلا رو باور کنم؟!نه به حرفهای چند روز پیشش که

میگفت به خاطر تو زنم رو طلاق میدم نه به حرفهای امروزش!!!!!!!!!!!!!!!!!!

امروز کمی با متینی حرفم شد آخه خیلی شیطون و بازیگوشه،منم مجبور شدم

دعواش کنم،علی هم در دفاع ازمن،حرفهای من رو تایید کرد،متین هم که دید اوضاع

وخیمه یهو رفت گوشی تلفن رو برداشت و گفت:باشه الان زنگ میزنم صد و بیست و ده

(110) بیاد جمتون کنه ................

                                        

بعد رو کرد به یاسمن گفت:آجی جون راستی میدونستی شیطون وجود نداره،آخه

 بابا خود ش شیطونه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

فکر کنم دیگه با این اوضاع من و علی باید به فکر خونه ی سالمندان باشیم...........

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

مامان نازدونه ها
14 شهریور 90 10:34
اعوذبالله من الشیطان الرجیم


ای خانم ،کار ما دیگه از این حرفها گذشته...
مامان قندعسل
14 شهریور 90 16:21
کلی خندیدممممممممممبوس واسه شیرین طلای خاله


آخه خنده داره!!!!!!!!!!
مامان کوچولو
14 شهریور 90 19:51
ای جانم چقدر این پسمله شیرین زبونه خدا حفظش کنه


ممنونم خاله جون
مامان قندعسل
16 شهریور 90 7:43
قالب نو مبارک


ممنون از توجهت
مامانی شیما وحدیث
17 شهریور 90 2:43
وای خدا ازدست این متینی شیطون و بازیگوش
خدانکنه خونه ی سالمندان برید ،به جای این کار ازالان باید به فکر یه سقفی برای خودمون باشیم تا منت عروس وداماد رو نخوریم


من هم موافقم
محيا كوچولو
19 شهریور 90 22:18
سلام من محياهستم
چه متين جالبي داريد!
منتظر ديدار شما هستم


سلام عزیزم،چشم حتما
سارا
22 شهریور 90 23:29
سلام عزیزممممممممممممم خوبی؟جوجه هات خوبن بوسسسسسسسسسسس


ممنوووووووون
نارینه
23 شهریور 90 11:40
الله اکبر از دست این پسر !!!

میگم میخوای از همین الان برید خونه سالمندان جا بگیرید ... پر میشه ها !!!!


چی بگم والله ،منم همین نظر رو دارم
مامانی شیما وحدیث
4 مهر 90 17:40
سلام مامانی یاستین جونیا
کجایی پس ؟میدونم بااومدن ماه مهر وقت شما هم حسابی پرشده
ولی لطفا ماروفراموش نکن
آپم ومنتظر حضورگرمت


سلام خانمی،دارم میام به دیدنت..........
نارینه
5 مهر 90 14:11
کجایی مامانی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

نگرانم


سلام عزیزم ،همین جام!!مشغول رسیدگی به مدرسه ی جوجه ها.....
ثمين
5 مهر 90 20:39
سلام گلم!
ايشاله كه خوبي و خوش!
من توي وبلاگم ايده براي سيسموني و جشن تولد و تزيين غذاي كودك دارم اگه يه سر بزنيد خوشحال ميشم.
راستي!
اگه دوس داريد عكس ني ني خوشكلتونو رو ديوار دنياي نفيس به يادگار نصب كنيد يه سر به اينجا بزنيد:
http://2nyaienafis.niniweblog.com/pagegoodnini.php


به روی چشم..........