ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 3 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

حاضر جوابي متين

1390/2/4 19:52
نویسنده : مامانی
798 بازدید
اشتراک گذاری

متينم:

چند روز پيش خيلي اذيتم كردي و من هم دعوات كردم ،گفتي:منو دعوا نكن

                                         

جواب دادم:اگه بزرگ بشي ؛بچت اذيتت كنه تو دعواش نميكني؟گفتي: نه بهش

ميگم عزيزم نكن،گفتم :اگه خيلي اذيت كنه و هي بهش تذكر بدي و كار

خطرناك بكنه چي؟گفتي :نه من اصلا دعوا نميكنم،ميگم قربونت برم،پسرم،

دخترم اين كار خطرناكه ،بعد مواظبش ميشم،منم گفتم :باشه حالا كه اينطوره

اگه بعدها ببينم بچه ات رو دعوا ميكني ،جلوي بچت ميزنم توي گوشت....

يه نيم ساعتي گذشت،يدفعه گفتي:مامايي بالاخره من با كي ازدواج ميكنم؟

                                             

با تعجب گفتم:مگه تو ميخواي ازدواج كني؟جواب دادي:اگه ازدواج نكنم پس تو

چه جوري ميخواي جلوي بچه ام بزني تو گوشم؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

بعد من گفتم:من كه نبايد بگم باكي ازدواج كني،خودت بايد يه نفر رو انتخاب

كني،گفتي :نه ،اين يه مسابقست،شما چند نفر رو در نظر بگير،بعد من از

بينشون ،اونيكه خوشگلتره رو انتخاب ميكنم!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ببينيم و تعريف كنيم،اين رو نوشتم تا به موقعش مدرك داشته باشم آقا متين

                                              

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سارا
4 اردیبهشت 90 20:54
الهی بگردم تو رو که اینقدر حاضر جوابی خاله
مامانی گلش تو هم خوب بهش جواب دادی ها من اگه بودم .ندم چی بگم


خدا نكنه خاله جون،ممنونم
آبجی فهیمه
4 اردیبهشت 90 21:10
سلام:
ماشالله چه آقا پسر پرسر زبونی...خدا حفظش کنه...
همینجور یاسمن جون رو..

به وبلاگ ریحانه کوشولو هم سر بزنید..
خوشحال میشیم..
راستی ما تبادل لینک هم میکنیم هاااا


ممنونم خانمي،حتما ميام،ما هم تبادل لينك ميكنيم.......
مامان زهرا نازنازی
4 اردیبهشت 90 23:38



مرسي
مامان فرشته
5 اردیبهشت 90 14:41
ههههه وای قربونش برم چقدر باحاله
سلام گلم خوبین ؟ بوسسسسس


باحالي از خودته مامانييييييييييييييي
مامان نازدونه ها
5 اردیبهشت 90 15:42
جیگر من مسابقه گذاشتنشه انشالا که تو همه ی مسابقات زندگیش برنده ی میدان باشه


مرسي خاله جون
نگین و علی
6 اردیبهشت 90 16:42



ممنون از گلهاي زيباتون
آنیسا
10 اردیبهشت 90 0:57
سلام خاله دیگه به ما سر نمیزنی
ولی ما بازم دوستت داریم

یاسمن ومتین جونو ببوس


سلام عزيزم،ببخشيد اينروزها كمي گرفتارم ،ما هم دوست داريم
سارا
10 اردیبهشت 90 10:06
سلام خانومی خوبی؟جوجه های خوشگلت چطورن؟کم پیدایی؟


سلام،ممنون،يكمي گرفتارم عزيزم
عمه ی امیرحسین
11 اردیبهشت 90 0:18



مرسسسسسسسسسي
مامان فرشته
11 اردیبهشت 90 3:47
سلام گلم خدا نکنه گرفتار باشی خدا کنه سرت جای خیر گرم باشه بوسسسسسسسس


سلام عزيزم ،فقط برام دعا كنيد
سارا
11 اردیبهشت 90 9:06
سلام خانومی بیا دیگه دلمون تنگ شده


سلام ،بخدا منم دلم براتون خيلي تنگ ميشه ،حتما........