ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

درخواست کمک و راهنمایی

1389/12/3 19:45
نویسنده : مامانی
567 بازدید
اشتراک گذاری

سلام همراههای همیشگی من.ازتون درخواست کمک و راهنمایی دارم

چند وقتیه که پسر کوچولوی من کلمات قشنگی بکار نمیبره مخصوصا وقتیکه عصبانی میشه یا

چیزی میخواد.قبلا اینطور نبود اما حالا.........

البته به سرعت معذرت خواهی میکنه اما دوباره روز از نو روزی از نو........

دیگه درمونده شدم از هر راهی وارد شدم فایده نداشت چه تشویق چه تنبیه.....

زمانیکه جایی هستیم بیشتر از این الفاظ استفاده میکنه و من هم نمیتونم خودم رو کنترل کنم

ازتون میخوام هر کسی هر راه کاری داره بهم بگه

 پشاپیش از همتون ممنون و سپاسگزارم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان پرهام
3 اسفند 89 11:52
سلام کتاب 2 جلدی به بچه ها گفتن از بچه ها شنیدن رو بخونید خیلی خوبه و راه کارهای زیادی رو برای سر و کله زدن اصولی با بچه ها به ما یاد می ده و در مورد این مشکل شما. شاد باشی. عزیزها رو ببوس!
maryam
3 اسفند 89 13:13
سلام دوست عزيز .ممنون از حظور گرمتون.ممنون که سر زدي.راستي وب اشپزيم دارم که تو پيوندها لينکش کردم .به وب بچه هام هم سر بزن.ببخشيدا..........راستي در مورد مطلبت.........بچه ها تو اين سن چيزاي جديد ياد ميگيرن اما به نظر من اگه حساسيت به خرج بدي بچه خوشش مياد و تکرار ميکنه بايد به روش نياري و بي تفاوت باشب چون اگه دعواش کني يا بگي نگو اون حساس ميشه و فکر ميکنه کار خوبي ميکنه و دوباره تکرار ميکنه.....حالا اگه مطلب خوبي در اين مورد پيدا کردم تو وب ميذارم.
مامان فرشته
3 اسفند 89 14:22
سلام عزیزم ......... بهترین روش مشاوره با روانشناس کودکه یا تو اینترنت جستجو کن راه حل های خوبی ارائه می ده یه سر به مجله شهرزاد بزن ببین مطلبی که به دردت بخوره داره من آدرسشو تو لینک هام دارم شرمنده نمی تونم بیشتر از این کمکت کنم
مامان آنیسا
4 اسفند 89 0:15
سلام عزیزم ممنون که سرزدی کوچولوهاتو ببوووووووووووووس عزیزم بعد یه مدتی از سرش میفته فقط تنبیهش نکن که اثر عکس داره با ملایمت رفتار بدشو گوشزد کن خواهر زاده من هم همینطور بود بعد به مرور وملایمت خوب شد
مامان شیما وحدیث
4 اسفند 89 0:49
سلام مامان یاستین.مرسی ازاینکه به وبلاگ دخملای من سرزدی.راستش وبخوای حدیث خانم من هم چندتا حرف بد یادگرفته .اوایل میخندیدیم وذوق میکردیم.ولی کم کم مثل یه عادت شده. به نظرمن باید مرتب بازبون خوب بگیم که این حرف ونزن زشته .تاکم کم عادت کنه .دختر منم نیز مرتب معذرت خواهی میکنه ولی دوباره میگه .من میگم به مرورزمان دیگه نمیگن . ازاینکه باشما آشنا شدم خیلی خوشحالم.چون فکرکنم همدیگر رو خوب درک میکنیم .بازم سربزن.
maryam
4 اسفند 89 15:18
سلام عزيزم.با مطلبي در مورد يبوست منتظرتم.
maryam
4 اسفند 89 15:19
به وب تربيتيم برو شايد مطلبي گير اوردي چون چند تا جديد گذاشتم.