ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

کادوی روز مادر

1390/3/4 17:14
نویسنده : مامانی
278 بازدید
اشتراک گذاری

دیروز روز مادر بود،یاد آور از خود گذشتن و ایثار همه ی مادرها......

دیروز بعداز ظهر با متین و یاسی رفتیم بیرون،و قرار شد بابایی هم یکی دو ساعت دیگه به ما

ملحق بشه،قبل از اینکه از در بیرون بیاییم بابا ،شما دوتا رو صدا کرد و یه چیزی در گوشتون گفت!!!!

خلاصه رفتیم مرکز خرید و مثل همیشه متینی شروع کرد به نق زدن که خسته شدم، گشنمه،

الان پارک تموم میشه!!!!!و تو یاس گلم هم همش بهش میگفتی ساکت شو دیگه سرم رفت،

اونم درجوابت میگفت:کجا رفت؟!!!!!

همینطور که داشتیم مغازه ها رو نگاه میکردیم من از یه لباس خوشم اومد و رفتم قیمتش رو

پرسیدم و اومدم بیرون،بعد یاسی گفت :مامان لباسه قشنگه؟خوشت اومد؟گفتم آره و رفتم که

به متین خوراکی بدم،یدفعه متوجه شدم که رفتی و داری از فروشنده میخوای که اون لباس رو

برات بیاره،بهت گفتم:مامانی داری چیکار میکنی؟گفتی:شما برو بیرون ،من کار دارم،بعد اومدی

پیشم با خجالت گفتی:میشه یکم بهم پول قرض بدی آخه کم دارم،بابا اومد بهت میدم،منهم

فقط با عشق نگات میکردم و به این فکر میکردم که تو چه وقت اینقدر بزرگ شدی و من نفهمیدم

این کادو بهترین کادوی تمام زندگیم بود........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان فرنام
4 خرداد 90 17:17
سلام روزت مبارک به خاطر هدیه ای که گرفتی هم بهت تبریک میگم میشه یه روز فرنام منم بزرگ بشه
بیا پیشم خوشحال میشم


سلام خانمي،ممنونم،خيلي زودتر از اوني كه فكرش رو بكني بزرگ ميشه،حتما ميام
مامان نازدونه ها
4 خرداد 90 17:47
الهیییییییی من بگردم این دخترت رو با اینهمه عشق واحساسی که بهت داره کادوش مبارکت انشالا بشادی بپوشیش


ممنونم ماماني
مامان ستایش و ساجده
4 خرداد 90 20:38
سلام
خیلی خوب بود
به دوقلوهای منم سری بزن


سلام،ممنونم،حتما ميام
مامان پرهام
6 خرداد 90 11:43
یاسی عزیز دلم! قربون قلب مهربونت! خوش به حال مامانی ات. یعنی می رسه روزی که پرهام منم همچین کاری برای من انجام بده. دلم غنج می ره برای اون روز . مامانی مواطب خودت و گلهات باش. به ما سری بزن.


مرسي ماماني،تا چشم رو هم بذاري پسر گلت ،مرد بزرگي ميشه
اهورا بابای سوفیا
6 خرداد 90 12:33
زن هستی ساز و نظم ده و مهر گستر است ، سـرچشمه محبت و الطاف داور است

بهر صفا و لطف خدا عشق مظهر است ، بعد از خدا به سجده بود زآنکه مادر است .

روز مادر مبارک دوست خوبم




سلام دوست عزيز،از لطفتون بينهايت سپاسگزارم