ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

تبريك روز پدر

1390/3/30 21:18
نویسنده : مامانی
687 بازدید
اشتراک گذاری

بي علي در جسم هستي روح نيست

بي علي شرع نبي را نوح نيست

بي علي اصل عبادت باطل است

بي علي هر كس بميرد جاهل است

بي علي تقوا گلي بي رنك و بوست

بندگي همچون نماز بي وضوست....

پيشاپيش روز پدر و مرد را به همه ي پدران و مردان زحمت كش تبريك ميگويم

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

باباي صبور و عزيزم

 

 از همين جا از صميم قلبم و با تمام وجودم دستان پر مهرت رو ميبوسم

و ميخوام بهت بگم كه تو بزرگترين و بهترين راهنماي

من توي زندگيم بودي و اگر راهنماييهاي تو نبود شايد من اينيكه حالا هستم نبودم...

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

وتو علي عزيزم

 

بابت تمام مهربونيهات ازت ممنونم و تا نفس دارم قدر دل پاكت و زحماتي رو كه براي آرامش

ما ميكشي ميدونم و عاشقانه دوست دارم....

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

و برادرهاي نازنينم

 

وجودتون هميشه باعث آرامش و افتخار منه

۩۞۩  سلام عزیزان خیلی خوش آمدید تصاویرشباهنگ Shabahang's Pictures ۩۞۩

و در آخر بزرگ مرد كوچك من،پسرم

 

قربون مهربونيهات و شيطونيهات برم كه داري براي خودت مردي ميشي ،كوچولوي مامان

تو همه ي هستي مني.....

همتون رو تا آخرين نفس دوست دارم و براتون از ته ته قلبم

آرزوي سلامتي و موفقيت ميكنم...

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (18)

مامان زهرا نازنازی
25 خرداد 90 3:06



مرسسسسسسسسسی
مامان نازدونه ها
25 خرداد 90 12:55
روز مرد رو به مردهای زندگیت تبریک میگم


ممنون و همچنین
کودک سیتی
26 خرداد 90 1:21
ضمن تبریک روز پدر از شما دعوت می کنم از سایت ما دیدن کنید
ترانه های انگلیسی و موسیقی کلاسیک ما برای سن کودک شما مناسب هستند
خوشحال می شویم اگر ما را لینک کنید
شاد و پیروز باشید


چشم حتما...
مامان فرشته
26 خرداد 90 4:16
سلام عزیز دلم خوبی ؟
منم این روز رو به همه پدر های خوب دنیا تبریک می گم
بوسسسسسسسسسس


سلام خاله جون،ما خوبیم ،شما چطور؟
عمه ی امیرحسین
27 خرداد 90 16:34
مبارک باشه روز پدر به مرد زندگیتون البته بابت تاخیر بخشید


ممنونم
محمد جواد
28 خرداد 90 0:32
بهتون تبریک میگم شما یکی از بهترین مامانها هستید موفق باشید


ممنون از لطفتون
بابا محسن
28 خرداد 90 9:07
روز مرد را به همه مردهای عزیزتون تبریک میگم خدا حفظشون کنه


ممنونم دوست عزیز
خواهر زهرا
28 خرداد 90 15:45
salam mamnon ke omadi man linket kardam azizam


خواههههههش
مامان مسیح
29 خرداد 90 18:23
سلام ...خوبی متین جون ؟ خوبی یاسمن خانوم ؟
ماشاالله...جفتشون نازن...
متنتون خیلی قشنگ بود
....
الهی .... آخه چرا مامانی رو اذیت میکنی خاله جون...مامانی گناه داره...ناراحتش نکنی ...باشه !


سلام خاله جون ،امیدوارم وقتی بزرگ شدم بتونم تلافی کنم...
مامان زهرا نازنازی
31 خرداد 90 17:27



ممنون
مامان پرهام
4 تیر 90 11:09
سلام راستش با خوندن مطلب قبلی ات دلم یه جوری شد دوست ندارم آدم تو موقعیتی قرار بگیره که عزیزش رو تنبیه کنه ولی خب لازمه


سلام عزیزم،خودم هم ناراحت شدم اما گاهی پیش میاد دیگهههههههههه
مامان فرشته
6 تیر 90 1:51
سلام عزیزم خوبی ؟ کجایی بابا ؟ حداقل غیبت های من از نوع صغری ست اما غیبت های تو از کبری هم گذشته ههههههه کوچولوها رو ببوس
نی نی توپولی
15 تیر 90 17:25
عباس! ای صبر و قرار بی قراران امّید دل امیدواران دانی که گر از عطش بمیرم یک قطره ز دیگری نگیرم ساغر نزنم ز دست هر کس من دست تو می شناسم و بس روزی من از خزانه ی توست دل، سائل آستانه ی توست امشب ز تو بار عام خواهم دیدار تو و امام خواهم
مامانی شیما وحدیث
15 تیر 90 18:18
سلام با خیلی تاخیر روز پدر واعیاد شعبانیه رو به شما وخانواده ی محترم تبریک عرض می کنم .
مامان قندعسل
23 تیر 90 22:00
مامان فرشته
24 تیر 90 13:03
سلام عزیزم خوبی ؟ کجایی ؟
سيدمهدي
30 تیر 90 7:31
♥[♥ سلام. بر قلبهاي آرام مادارن. ببين چقدر گل برات آوردم . حالا پس به وبلاگ آپ شدم مياي؟ ♥♥[♥.
سارا
30 تیر 90 21:06
سلام خانومی خوبی؟
من خیلی وقت بود نبودم حالا برگشتم روبراهی؟
بچه ها خوبن؟


سلام عزیزم،من هم یه مدتی نبودم،به لطف شما،شما خوبید