ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

متین شکمو

1390/5/19 15:45
نویسنده : مامانی
731 بازدید
اشتراک گذاری

وای که دارم از خنده و تعجب غش میکنم.....!!!!!!!!!!!!!!!

                                                

متین مامان،شما خیلی شکمو هستی،بخاطر همین من سعی میکنم که تقریبا کنترل شده

بهت خوراکی بدم،هروقت هم که حوصلت سر میره میگی:وای یه چیزی بدید من بخورم،مردم از

گرسنگی خلاصه کلی غر میزنی.....امروز بعداز نهار دوباره اومدی گفتی: وای مامانی دارم میمیرم

یه چیزی بده من بیچاره بخورم!!!!!گفتم:تازه نهار خوردی بذار یک ساعت دیگه،شکمت

میترکه.رفتی یه چنددقیقه دیگه برگشتی،اومدی ،دلت رو گرفتی و در حالی که شکمت رو نشون

میدادی گفتی :وای مامانی ببین بچم گشنشه داره تکون میخوره زود باش دیگه ،گناه داره،یه

چیزی بده بهش بدم بخوره ،آروم بگیره،زود باش،زود باش،بچم ضرف(ضعف) کرد از

گشنگی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان گیسو
20 مرداد 90 18:57
سلام عزیزم خوبی ؟
الهی خاله قربون این متین خوشگل بره با این زبونش
بوسسسسسسس
نظر خصوصی گذاشتم


مرسی عزیزم
مامان آنیسا
20 مرداد 90 22:47
سلام به دوست خیییییییییلی خوبم وگلهای نازش
الههههههههههی بمیرم برای عزیز خاله
مامانش هرچی میخواد بده بخوره تا این متین کوچولوی من ضعف نکنه
بوسسسسسسس


سلام خاله ،آخه من سیری ناپذیرم،مامانم میترسه خوشتیپ نشم.......
mahshid
23 مرداد 90 0:50
ماشاا... ایتن گل پسر هر روز شیطون تر و بانمک تر میشه کلی خندیدم ببخش که زیاد نمیتونم سر بزنم حالت بهتر شد گلم؟؟؟؟؟؟ مراقب خودت باش


ممنونم از لطفت خانمم......
مامان زهرا نازنازی
24 مرداد 90 15:22



مرسسسسسسسسسسسسسی
مامان نازدونه ها
26 مرداد 90 10:33
اخه مامانی چرا بفکر بچه ی تو شکمش نیستی نگفتی ضرف میکنه
میبوسم گلپسر رو
در ضمن خانومی ÷ست جدید رمز میخواست پشت در موندم




آخه از بس به فکرش بودم که حالا احتیاج به توتال کر داره!!!!!!!!!
مامان قندعسل
30 مرداد 90 12:19
وای که چه قدر شیرینی متین کلوچه


مرسسسسسسسسسسسسسسی
امیرحسین
8 شهریور 90 5:23
سلام خاله نمیای عکسای تفلدمو ببینی ؟؟؟؟؟؟؟


چرا نمیام عزیزم