ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 5 ماه و 17 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

متین جونم مرد شده!!!!!!!!

1390/5/12 13:58
نویسنده : مامانی
723 بازدید
اشتراک گذاری

متینی جونم

چند روز پیش با کلی ذوق و شوق اومدی پیشم و گفتی:مامانی دیگه منو دعوا نکنیا،

                                                 

آخه دیگه من مرد شدم!!!!!!!!!!!!!!!

گفتم :آره پسرم بزرگ شدی دیگه نباید منو مجبور کنی که دعوات کنم،گفتی :چی میگی

مامان،ببین من دیگه بزرگ شدم و مثل بابا سبیل در اوردم،بیا نگاه کن!!!!!!!!!!!!

اومدم ،گفتم:نشون بده ببینم؟! و تو پرزهای بالای لبت رو نشونم دادی و گفتی :دیدی راست میگم!!

                                            

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان نازدونه ها
12 مرداد 90 16:17
راست میگه دیگه همون پرزها هم اسمش سبیله


چی بگم والله!!!!!!!!!!!!!!!
سارا
13 مرداد 90 16:23
سلامممممممممممممم
الهی قربونت برم خالهههههههههههههههه
با اون زبونتتتتتتتتتتتتتتتت


سلام خاله جونی ،شما نسبت به من بلبل زبون لطف دارید


مامان زهرا نازنازی
15 مرداد 90 13:30
سلام خانومی

من یه بازی وبلاگی گذاشتم خوشحال میشم شرکت کنید


سلام عزیزم،حتما
مامان قندعسل
15 مرداد 90 22:47
سلام عزیزم خوبی؟؟؟عزیزدردونه ها خوبن؟؟؟ادم دلش میخواد بخوره این متین شیرین زبونو


سلام خانمی،ممنون،شما لطف دارید