ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

آقا متین بیمعرفت

1389/12/11 3:41
نویسنده : مامانی
175 بازدید
اشتراک گذاری

وااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای از دست تو پسری

چقدر تو مامان رو اذیت میکنی جیگری؟

البته فدای سرت هرکی خربزه میخوره پای لرزشم میشینه مگه نه

آقا پسرم:

دیروز بابایی ازت پرسید:از محدثه چه خبر ؟اول کمی غیرتی شدی

(قربون غیرت و شرمت برم)

بعد گفتی:دیگه نمیاد،ولی من یه دوست تازه پیدا کردم ،اسمش فاطمست،نگات کردم و

گفتم: محدثه خوبه یا فاطمه ؟جواب دادی:محدثه بهتره ولی اون که دیگه نمیاد اما اشکالی

نداره،فاطمه که میاد و باهام بازی هم میکنه......

بله مامانی شما تقصیر نداری تا بوده همین بوده......

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان شایلی
1 اسفند 89 10:54
سلام به مامان و متین جون و یاسمن جون ...امیدوارم همه خوب باشین... فینگیلی ها رو ببوس ...
شمیلا مامان شایلی
1 اسفند 89 16:52
سلام ....کیف کردی؟ ... خودم هم همینطور... تا این نامهء قدردانی رو نوشتم آمار دیگه بصورت فجیع بالا نرفت... حیف شد هاااااا
مامان فرشته
1 اسفند 89 17:34
آره به خدا همیشه نو اومده به بازار کهنه شده دل آزار ههههههههه فداش بشم چقدر بامزه است بوسسسسسس
مامان فرشته
1 اسفند 89 18:12
امیدوارم بهترین شب های زندگیتون شروعش از امشب باشه
مامان آنیسا
1 اسفند 89 18:40
سلام عزیزم عید شما مبارک انشاءا... در کنار کودکان دلبندت شادو پایدار باشی;-
مامان فرشته
3 اسفند 89 2:28
سلام عزیزم پسر گلت چطوره ؟