ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

درد دل

1389/12/17 3:01
نویسنده : مامانی
391 بازدید
اشتراک گذاری

      تصاویرشباهنگ Shabahang- Dividers

        الان که دام باهاتون درد دل میکنم شما دوتا فرشته کوچولو خوابید

امشب دلم خیلی گرفته،هر سال این موقع که میشه دل مامانی پر از غصست

آخه ما الان از خودمون خونه نداریم ،امشب صاحب خونمون برای تمدید قرار داد

اومده بود،آدم بدی نیست اما یکمی پولکی....نمیدونم چی شد که یدفعه هوای

دلم بارونی شد و بند هم نمیومد.................. بنده خدا بابایی هر چی زحمت

میکشه بابت اجاره و شارژ و خرج تحصیل شما و .....غیره میشه،و به سختی

میتونیم پس انداز کنیم،امسال بیشتر از هر سالی ناراحت بودم چون شماها

دارید بزرگ میشید و باید آیندتون تامین باشه،هر چند بابایی تمام تلاشش رو

میکنه تا ما احساس کمبود و ناراحتی نکنیم اما با این تورم و گرونی.....

نمیدونم چرا این حرفها رو به شما میزنم ،شاید میخوام بدونید که زندگی با

همه ی زیبائیهاش گاهی خیلی سخته......

بنده خدا بابایی همش باها م شوخی میکرد و میگفت غصه چی رو میخوی؟!

درست میشه،نمیدونم ،شاید اگه واممون جور میشد تا الان تو خونه ی 

خودمون بودیم اما فعلا به لطف بعضیا که معوق......

نیم ساعت پیش بابایی رو فرستادم تا یه هوایی بخوره ،موقع رفتن به شوخی

به زبون متینی گفت:برو تو نی نی وکلاکت(نی نی وبلاگ) هوایی تازه کن!!!

منم اومدم تا کمی درد دل کنم و سبک بشم!

مامانیا من نگران آینده ی شما دو تا جوجه ام ،نه خودم.....

نمیدونم شاید حکمتیه،به هر حال خدا بزرگه.............. 

                                                      

              تصاویرشباهنگ Shabahang

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (10)

مامان زهرا نازنازی
17 اسفند 89 4:19
سلام عزیزم



الهی فدات بشم من با این درد دل هات



از صمیم قلب برات آرزو میکنم که سال جدید سال خوبی براتون باشه و به زودی زود صاحبخونه بشید.



اینروزا پس انداز کردن و خونه دار شدن خیلی سخت شده اصلا نگران نباش فعلا به فکر زمان حال باش و از زندگیت لذت ببر . برای خودتون و خانوادتون آرزو میکنم همیشه سلامت باشید چون سلامتی بالاترین نعمت هست.








ممنونم عزیزم...واقعا سخته اون هم با دوتا بچه....به هر حال باز هم جای شکرش باقیه که خیلی چیزهای دیگه بهمون داده...


مامان آنیسا
17 اسفند 89 4:26
سلام عزیزم واقعا خدا بزرگه حکمت خداست همینکه در کنار هم شاد سالمید خدا رو هزاران بار شکر کن خونه هم مطمئن باش هر ووقت خدا صلاح دونست اسبابش خیلی راحت جور میشه اینو واقعا تجربه کردم که میگم یاسمن ومتین جونو ببوس


البته ....خدا بزرگتر از باور ماست،هزاران بار شکرش....
مامان نازدونه ها
17 اسفند 89 8:19
الهی من بگردمت دلتنگ نبینمت عزیزم انشالا که تو سال جدید خونه دار بشی وبیای برامون بنویسی
این نیز بگذرد...


ممنون عزیزم،امیدوام که همه ی مستاجرها صاحبخونه بشن...
مامان فرشته
17 اسفند 89 9:56
عزیز دلم.......... قربون دل غمگین و بارونیت برم من ......... خیلی سخته می دونم نمی خوام دلداری بدم بگم خدا بزرگه و توکل کن و از اینجور حرفها ........ آخه خودت بهتر از من همه این چیزا رو می دونی ........... فقط می تونم بگم از ته دلم همیشه برات دعا می کنم تا خدا بهترینها رو برات رقم بزنه همین بوسسسس دیگه گریه نکنی ها به خدا گریه ام گرفت ههههههههه نمی دونی من بی جنبه ام به هر چیزی گریه ام می گیره




از همدردیت ممنونم.........به دعاهات احتیاج دارم....

زينب عشق مامان و بابا
17 اسفند 89 11:38
توكل ،توكل ،توكل


ممنون...
سارا
17 اسفند 89 12:04
سلام عزیزم قربونت برم غصه نخور این روزها زندگی برای همه سخت شده ولی خدا رو شکر دوتا فرشته کوچولوی سالم داری ویک شوهر مهربون امیدوارم سالهای سال کنار هم شاد باشید


سلام عزیزم،ممنون از محبت و لطفت...
مليحه
17 اسفند 89 14:29
سلام خانمي

من هم گاهي اين احساس بهم دست مي ده ....

اما يه چيزيو فراموش نكن كه خدا هميشه روزي رسونه

ما بايد خدا رو شاكر باشيم كه اگه خونه نداريم ب جاش يه خانواده خوب و عزيز داريم و همسر مهربوني كه ما رو درك مي كنه فدات شم من احساس مي كنم شما بايد به شوهر مهربونت اميد بدي و به بچه هات ياد بدي با سختي ها كنار بيان ....

انشاء ا... يه روزي بنويسي كه خونه دار شدي ....

واسه مال دنيا غصه نخور و به خاطر نعمت هاي كه خدا بهت داد شاد باش ....

شادي و خرسندي شما رو از خدا آرزو مي كنم ....




سلام ،ممنون از راهنمايي و همدرديت...


مهشید
17 اسفند 89 14:30
عزیزم نگران نباش همه ی این مشکلات حل میشه چند سال بعد که به گذشته نگاه کنی همه ی اینا فقط یه خاطره میشه الان مهم اینه که همه سالمید بقیه ی مشکلات به مرور زمان حل میشه غصه نخور گلم


ممنون عزيزم...
مامان شیما وحدیث
18 اسفند 89 1:43
الهی قربون اون دل نازنینت بشم من . اینشالا هرچه زود تر وامتونم جورمیشه .ماتاخدا روداریم هیچ غمی نداریم. خدا به اون دل مهربونت حتما نگاه میکنه .نگران هیچی نباش .
الان ایام عیده.فعلا به روزهای شیرین فکرکن.


از همدردیت ممنونم،چشم حتما..
نارینه
21 اسفند 89 14:54
منم شرایط شما رو دارم عزیز ... البته فعلا بدون نینی !!!

خدا گر ز حکمت ببندد دری ز رحمت گشاید در دیگری
این ما هستیم که گاهی درهای باز رو نمیبینم از بس که به درهای بسته خیره میشویم




خدا خودش هوامون رو داره.....