ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

مشاجره پری کوچولو

1389/12/16 19:00
نویسنده : مامانی
329 بازدید
اشتراک گذاری

                                پری کوکولوی مامانی

                                   تصاویرشباهنگ Shabahang - Mermaids      

الان یه یک ساعتی میشه که ازمدرسه اومدی ،من و داداشی خواب بودیم ،

یدفعه احساس کردم که یکی داره بوسم میکنه،چشمم رو که باز کردم دیدم

فرشته ناز خودمه،قربون اینهمه مهر و محبتت برم .....

                                                   

نیم ساعت بعد تلفن نگ زد،غزاله بود،که میخواست ات شکایت کنه،مثل اینکه

تو مدسه حرفتون شده بوده

                                          10_9_210.gif

و شما هم به شکمش ضربه زده بودی،من هم 

طبق معمول نصیحت کردم و....بعد از اینکه قطع کرد به شما هم تذکر دادم که

مدرسه محل تحصیله نه دعوا ....یدفعه تو شروع کردی به گله و شکایت که اول

اون شروع کرد و میخواست سرم رو به آهن بزنه!!!! اگه زده بود من الان اینجا

نبودم ،منو با اورژانس میبردن بیمارستان بعد به شما هم زنگ میزدن که بیا

دخترت حالش بده!!!! و شما هم همش گریه میکردی .......!!!!!!!!

                                                    Hello Kitty emoticon

                             خوب بود اگه این اتفاق می افتاد؟!

                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان فرشته
16 اسفند 89 19:59
سلام گلم خوبی ؟ از این جواب بهتر می خواستی ؟ ههههههههه قربونش برم که اینهمه با هوشه


مرسی،چی بگم والله!!!!من که وا رفتم.....
مامان نی نی
16 اسفند 89 21:32
امان از دست زبونای این دخمله..خدا حفظش کنه


واقعا!!!!
مامان زهرا نازنازی
17 اسفند 89 4:20
قربون این دختر خانم زرنگ