ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

یه کوچولو آپ شدم

1389/12/16 2:11
نویسنده : مامانی
259 بازدید
اشتراک گذاری

 

سلام جوجه های من

اول بگم که اون دو تا جوجوی بالا تمثیلی از شما دوتا جوجست!!!!!

این چند روز اخیر نتونستم بیام اینجا چون که دو روز آخر هفته خونه ی مامان

جون بودیم از دیروز هم شروع کردم به خونه تکونی که اول هم از خلوتگاه شما

جوجوها شروع کردم چون شما مقدمترید!!!!!!!

امشب کار اتاق شما دوتا وروجک تموم شد الان هم شما دوتا ملوسکم تو

خواب نازید که بابایی دو ساعت پیش با کلی ترفند بردتتون خوابوند آخه شما

آخر انرژیید اون هم از نوع هسته ای !!!!!

مثلا میخواستید به من کمک کنید اما .......

آخرش هم بنده با کمال میل عطاش رو به لقاش بخشیدم 

الان هم با اجازتون میخوام برم بخوابم

شب خوش

راستی از همه ی دوستانی که پیام داده بودن و جویای حالمون بودند بسیار

بسیار سپاسگزارم و میبوسمتون

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان قندعسل
16 اسفند 89 9:42
سلام خسته نباشی عزیزم....جوجه ها چطورن؟؟؟؟؟؟؟؟دوتا رو ببوسسسس


مرسی عزیزم ....اونها هم خوب و شیطونند مثل همیشه....
مامان فرشته
16 اسفند 89 10:50
سلام گلم خسته نباشی ............ جوجوهای نازتو ببوس


ممنون خانمییییییییییی
مامان نی نی
16 اسفند 89 15:31
سلام ممنون از اینکه به من سر زدی...کل وبلاگت رو خوندم..خدا جوجه های نازت رو برات حفظشون کنه..از روی ماهشون ببوس


سلام خواهش میکنم....امیدوارم که خدا به زودی یه دو قلوی ناز بهت بده....
شمیلا
16 اسفند 89 15:40
سلام مامانی خسته نباشید... باز هم به شما... منکه هنوز هیچ کاری نکردم یاستسنم رو ببوس


سلام عزیزم ممنون،راستش من هم اصلا حصله نداشتم...ولی یا اصرار یاسی شروع کردم که همش میگفت :مامانی پس کی خونه تکونی میکنی؟موفق باشی،میبوسمتون
مامان زهرا نازنازی
17 اسفند 89 4:22
خسته نباشی مامانی

خیلی از نوشته هات خوشم میاد

این روزا منم خیلی درگیره کار خونه هستم و با وجود یه دختر 9 ماهه ....

ولی وقتی میام اینجا همه ی پست هاتو میخونم و کلی لذت می برم.



نظر لطفت عزیزم...