ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

پاسخ دکتر به مشکل متین

1389/12/12 17:07
نویسنده : مامانی
298 بازدید
اشتراک گذاری

متینکم عشق مامان

امروز با کلی نگرانی دعا همرا بابایی بردیمت دکتر که اول برات

عکس نوشت بعد از اینکه جواب عکسو دید گفت که هنوز کاملا

نرسیده و یکسری رژیم و دستورغذایی داد از جمله اینکه خوردن

شکلات و کاکائو و سس و... ممنوع!

گفت :اگه این موارد رو تا ۸ سالگی رعایت کنی احتیاجی به عمل

کردن نست وبه امید خدا خوب میشی حالا من موندم که از فردا

چه جوری تو رو از خوردن شکلات منع کنم اما چاره ای نیست

کم کم عادت میکنی فقط ۱۰۰ سال اولش یکمی سخته .....

در ادامه میخوام از تمام دوستانی که نگران حال پسرکم  بودند تشکر و

قدر دانی کنم از همین جا روی ماه همگیتون رو میبوسم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آنیسا
11 اسفند 89 8:16
سلام عزیزم جای نگرانی نیست حتما حال متین جون به زودی زود با رعایت شما وخودش خوب میشه امیدوارم همیشه درکنار این فرشته های کوچولو شادو سلامت باشید ببوسشون
سارا
11 اسفند 89 9:12
الهی بگردمش حالا چه جوری شکلات نخورهولی اشکال نداره سالم باشه مهم نیست خوبی مامانیش خسته نباشی
مامان قندعسل
11 اسفند 89 14:27
سلام خیلی خوشحال شدم که متین جون عملی در پیش ندارهبه امید خدا ایشالله میتونی ...هر چند سخته
نسی
11 اسفند 89 23:16
سلام خاله خاله...متین میذاره من گوششو گاز بگیرم؟ از قول نسی نوشتم وقتی عکسای پست "هنرنمايي پسملكم" رو دید!!!
مامان شیما وحدیث
15 اسفند 89 1:54
نگران نباش زود زود خوب میشه

ممنون از لطفت

مهشيد
15 اسفند 89 15:10
سلام چرا نظرم نيست اينجا متين جونم خوب شد؟ كجايي شما چند وقته؟ دلمون واستون تنگ شده



سلام عزيزم،نميدونم چرا؟!يه چند روزي نبوديم و الان هم مشغول كارهاي عيدم، فقط فرصت ميكنم كه لطف دوستان خوبم رو جواب بدم ،دل ما هم همينطور،به زودي ميام