ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

براي تو مينويسم كه بداني....

1389/12/24 10:55
نویسنده : مامانی
446 بازدید
اشتراک گذاری

نامه اي براي تو

نامه اي براي تو

نامه اي براي تو

نامه اي براي تو

نامه اي براي تو

 

تصاویرشباهنگ Shabahang

تنها بهانه هاي زندگيم

 دوستتون دارم

به آسمون سپردم چشم از تو بر نداره

مراقب تو باشه سرت بلا نياره

تا تو نخواي نتابه

دلت گرفت بباره

هميشه با تو باشه

تو رو تنها نذاره......

تصاویرشباهنگ Shabahang- Dividers

الان كه دارم اين نامه رو مينويسو،شما دو تا فرشته ي نازم خوابيد،

 داشتم نگاهتون ميكردم و ناخودآگاه ياد زمان كودكيهاتون

افتادم،۱۰ سال پيش وقتي ياسي تو ۸ سال و متيني تو ۵ ساله بودي،چقدر

زود 

گذشت.....

گلهاي زندگيم:

دوران خوش جووني به سرعت برق و باد ميگذره،پس قدر داشته هاتون رو

بدونيد و از اون لذت ببريد چون خيلي زود ،دير ميشه...

توي جاده ي پر تلاطم زندگي

صبور و آرام باشيد و در همه ي لحظه ها به ياد داشته باشيد كه:و اين نيز بگذرد

به ياد داشته باشيد كه اگر زندگي صد دليل براي گريه كردن به شما

نشون ميده ،شما هزار دليل براي خنديدن به اون نشون بديد...پس تا ميتونيد لبخند بزنيد...

هميشه به تواناييهاتون ايمان داشته باشيد و بدونيد كه شما قادر به انجام هر

كاري هستيد.

از كينه ورزي ،تهمت زدن،دروغ و حسد دوري كنيد چون آفت زندگيه و هميشه قدر شناس و

سپاسگزارنعمتها و داشته هاتون باشيد...

به ياد داشته باشيد كه ،خداوند هميشه سختترين نمايشش رو به بهترين

بازيگرانش ميده،پس نگران سختيهاي زندگي نباشيد ،شايد  بهترين بازيگرانش

شما باشيد...

در لحظه لحظه ي زندگي خدا با شماستو شما رو تنها نميذاره ....

 بدونيد كه دوستي لايقتر و مطمئنتر از اون نداريدكه

هميشه  بهترينها رو براتون رقم ميزنه.....

و در آخر به ياد داشته باشيد كه:

دو تا چشم نگران ،يه قلب عاشق و يه عالمه دعاي خير من

بدرقه ي راهتونه...............

و

زندگی ، بافتن یک قالیست

نه همان نقش و نگاری که خودت میخواهی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

زينب عشق مامان و بابا
18 اسفند 89 16:04



شما خودتون گلید...
كيارش
18 اسفند 89 18:48
وبلاگ قشنگي داريد.متن هاي خشكلي هم نوشتيد


ممنونم،نظر لطفتونه....
مامان نازدونه ها
19 اسفند 89 17:33
با خوندنش به این فکر میکردم که در اینده بچه های گلت چقد از خوندنش لذت میبرن


ممنونم عزيزم،اين نظر لطف شما رو ميرسونه
مامان شیما وحدیث
19 اسفند 89 18:15
خوبه که تومسابقه شرکت کردید .من حوصله ی شرکت نداشتم.


چرا عزيزم؟؟؟اشكالي نداره انشاالله دفعه بعدي جبران ميكني،ميبوسمت
سام
19 اسفند 89 20:16
سلام دوست عزیزم گلم
وب زیبا وجالبی داری .
به کلبه کوچک من هم سر بزن ونظر زیبایت را برایم به یادگار بگذار .
در صورت تمایل به دوستی من و به اسم (ساتیار سام)لینک کن و به من اطلاع بده تا من هم لینکت کنم

به امید دیدار .بای بای




سلام دوست خوبم ،نمیدونم چرا نتونستم وارد وبت بشم،در صورت امکان آدرست رو دوباره برام بذار،ممنون
مامان زهرا نازنازی
20 اسفند 89 15:56


خیلی زیبا بود

امیدوارم برنده شید


قربونت برم عزیزم...
الی
28 فروردین 90 23:26
سلام
وبلاگ خوشگلي داري
پستات هم خیلی قشنگه
بیشتر نوشته هایت را خواندم و لذت بردم
امیدوارم تو هم بیایی تو وبلاگم و نظر بدی دوست داشتی منو به اسم (که ژوان کاکل زری) لینک کن بعد بهم خبر بده تا لینکت کنم ممنون


سلام ،نظر لطفته ،حتما ميام