ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

دوستون دارم حتي اگه. . .

1389/12/11 3:56
نویسنده : مامانی
316 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامان طلاها

يه چند روزي نبوديم،نتونستم بنويسم

مامانيا،چرا شما دو تا اينقدر شيطونيد؟ آخه ما،مامانا چيكار كنيم كه شما وروجكا يه كم

آروم و قرار بگيريد؟نميدونم. . .بگزريم

اين چند روز اخير ماماني رو خيلي ازيت كردين و من هم مجبور شدم شما رو دعوا كنم

كه از اين موضوع خيلي ناراحتم،ببخشيد ديگگگگگگگگه

ياسي جونم شما از داداشي بزرگتري و عاقلتر،شما بايد به مامان كمك كني ،بايد مراقبش

باشي خوشگلم،من دوستون دارم

اي متين ولوله اينقدر آجي جونت رو آزار نده طلا طلا

راستي متيني تا يادم نرفته بگم كه مامان ابوالفضل برات شعر گفته:

متين ،متين ، شياطييييين

عاشششششققققققتتتتتوووووووووننننننننم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شمیلا مامان شایلی
16 بهمن 89 15:02
سلام گرم من و شایلی به شما و یاسمن جون و متین جون........ ما هم ممنونیم..... نی نی های عزیزت رو ببوس...
سها
16 بهمن 89 21:56
سلام خوبین؟ اون پستی که توش متینننن جون عاشق شده بودو خوندم خیلیییی باحال و قشنگ بود قربونش برممم منم مهد کودک بودم از اینجور عشقا داشتم.البته چندتا بودن ولی الان هیچ خبری ازشون ندارم بازم بهتون سر میزنمممم جوجو هاتونو از طرف من ماچ کنین