ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

متین چرچیل

1389/12/11 3:55
نویسنده : مامانی
244 بازدید
اشتراک گذاری

متین جونم، طی هفته گذشته تو زیاد حالت خوب نبود و امشب بابایی دوباره بردت دکتر ....

این چند روز بیشتر کنارم بودی و بیشتر آجی جون بیچاره رو اذیت کردی ...

امروز بعداز ظهر دوست آجی (لیندا)اومد که باهاش بازی کنه اما مگه تو گذاشتی

،همه اسباب بازیهاشون رو پخش و پلا میکردی،آخرش هم یه چندتایی رو شکوندی

 همش هم نق میزدی آخه من تنهام چیکار کنم ؟

کسی نیست با من بازی کنه،من دارم از تنهایی میمیرم .....

من داشتم ورزش میکردم ،یاسی دمبلهامو برداشته بود یدفعه داد زدی :بچه جون داری

چیکار میکنی؟آخه مگه اون وسیله ی بازیه؟ اگه بیفته رو پات من چه خاکی تو سرم بریزم؟

یاسی هم داشت با تعجب و خنده نگات میکرد،بعد یهو گفتی :باشه حرف گوش نکن وقتی

که دردت گرفت من هم عشق میکنم ،اونوقت حالیت میشه....

یه دفعه دیگه هم من رفتم بالای اوپن آشپزخونه که چیزی بردارم،یهو داد زدی:نادون اون بالا

چیکار میکنی؟برگشتم ،اخم کردم گفتم با کی بودی؟

سریع لحنتو عوض کردی و گفتی:یعنی میگم:

عزیزم بالا خطرناکه، خدایی نکرده میافتیها،قربونت برم،من هم همون بالا از این همه

سیاستت هنگ کرده بودم.....

                  قربونت برم که دست چرچیل رو از پشت بستی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

شمیلا مامان شایلی
25 بهمن 89 10:12
سلام مامانی... امیدوارم حال خودت خوب باشه... مشخصه که یاسمن دوست خیلی خوبی برات خواهد شد ببوسش...
مامان فرشته
25 بهمن 89 14:32
ههههههه مردم از خنده راستی .•*..*•.ســــــلام .... .•*..*•. .•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•* .•*...•*..*•. .•*..*.•*..*•. .•* .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. . -´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•. ´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•. ´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. #############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•. ###############´´###..•*..*•. .•*..*•. ############### ´###..•*..*•. .•*..*•.. ´##################.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´###############..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•. ´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.• .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.*•. .•*..*•. •*.* .•*..*•. .•*..*•. ولنتاینتون مبارک
مامان زهرا نازنازی
25 بهمن 89 20:39
_$$$$___$$$$$$$$$$____$$$$ __$$???$$$$$$$$$$$$$$$$$$$???$$ __$$??$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$??$$ ___$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$ _____$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$¶¶¶$$$$$$¶¶¶$$$$$$$ ____$$$$$$$$???¶¶¶???$$$$$$$$ ____$$$$$$$????¶¶¶????$$$$$$$ _____$$$$$$????????????$$$$$ _______$$$$$$???????$$$$$$$ _____$$$*****$$$$$$$$********$ _$$$$***********$**************$ $$$$$********** ** **** *********$ $$$$$$$$$****** * **************$ $$$$$$$$$$$*** * ******$$$$$$$$$$ $$$$$$$$$$$*** ** ***$$$$$$$$$$$$ _$$$$$$$$$*** *****$$$$$$$$$$$$$ ___$$$$$$*********$$$$$$$$$$$$ _____$$$$************$$$$$$$$$$$ __$$$$$$$$$************$$$$$$$$ _$$???????$$$**********$$????$$$$$$$$ $$???????????$$$*****$$$???????????$$ $$????????????$$$$*$$$$$???????????$ ولنتاین مبارک
شمیلا مامان شایلی
26 بهمن 89 15:12
سلام مامانی یاستین... متینی و یاسین نازم چطورند... متینی لطف دارن... ببوسشون... ولنتاين شما هم مباررك