ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

کارنامه

1389/12/11 3:53
نویسنده : مامانی
212 بازدید
اشتراک گذاری

سلام یاسی قشنگم :

امروز اومدم مدرستون برای گرفتن کارنامه .تو الان کلاس دوم هستی.اسم معلمتون هم خانم محمدی.البته بماند که خیلی خوشحال نیستی که ایشون معلمت باشن به این دلیل که یکمی مسنه و مثل معلمهای سالهای پیشت جوون نیست اما باید متوجه بشی که دنیا همیشه به میل آدمی نیست. . . .

روزگار بازیهای فراوان و غیر قابل پیشبینی داره خاتون مامانی.....

خلاصه امروز یه دوساعتی زودتر اومدم چون به درخواست شما عضو تیم والیبال اولیاء هستم و  مجبور شدم داداشی رو هم با خودم بیارم چون بابایی کار داشت و داداشی هم قربونش برم حسابی از خجالت ما دراومد......یه چوب برداشته بود و دنبال همه میکرد گوش مبارکش هم بدهکار حرفهای ما نبود.....

ساعت ۴ کارنامه ها رو دادن و شما هم طبق معمول شاگرد ممتاز شدی.ولی باز هم معلمتون از دست شیطنت هات گله میکرد وای وای ووووووواااااااااای ی ی ی  شیطونک باهوش

امروز معلمتون توی کلاس اعلام کرد برای درس هدیه های آسمانی قرار سفره امام حسن تدارک ببینن که من هم شرکت کردم و تو هم خیلی خوشحال شدم .قربون اون قلب کوجولوت برم که با جزئیترین کارها خوشحال میشی...

جیگر مامان شب هم بابایی برات کادو چرخ خیاطی خرید تا بتونی برای باربیهات لباس بدوزی

امیدوارم که همیشه موفق باشی.........دددددوووووسسسستتتتتت دارررررررررررررررم  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)