ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

متین با معرفت!!!!!!!!!!!

1389/12/11 3:51
نویسنده : مامانی
250 بازدید
اشتراک گذاری

بهههه بههههه . چشمم روشن آقققققققققققا متین

سر شبی آجی جون داشت با باربیهاش بازی میکرد تو هم همش نق میزدی منم بازی بده

 (چون آجی جون خیلی مرتب و منظمه دوست داره اول وسایلش رو بچینه بعد بازی کنه)

 آجی هم  میگفت صبر کن.قربونت برم تو هم که اصلا با این جمله آشنایی نداری.

شروع کردی به خرابکاری و پخش و پلا کردن وسایلش آجی هم حرصش در اومده بود شروع کرد به گریه کردن و داد زدن که :

مممممممممممماممممممممممان.........                                       

من هم اومدم و دعوات کردم.یدفعه گفتی :باشه حالا این کارا رو بکن من هم تمام وسایلت رو برمیدارم میبرم میدم به 

 محدثه!!!!!!!!!!

 من هم که مونده بودم چی بگم!یهو بابا گفت :خجالت نکش بیا شلوار من هم ببر بده به محدثه

تو جواب دادی:اولا شلوارت مردونست .دوما براش بزرگه!!!!!!!!!

بله آقا متین ای هم از معرفت بیکران شما....................!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

سيد مهدي حسيني متخصص زيباي
6 اسفند 89 4:06
سلام .اين دو تا جيگر تو وبلاگتون دارن چيكار ميكنند خدا حفظشون كنه .سر بزن ماماني
شهره ی افاق
6 اسفند 89 10:25
سلام عزیزم..متاسفانه سوالتون یادم نمیاد..اگه لطف کنید دوباره بگید که راجع به چی راهنمایی می خواستین..تا بتونم کمکتون کنم
عرفان و مهرسا جون
6 اسفند 89 18:43
سلام از اشنايي با شما خوشحالم متاسفانه عكس هاي كوچولو ها باز نشد فقط عكس اصلي وب رو تونستم ببينم خوشحال به وب مهرسا كوچولو سر بزنيد
مامان فرشته
6 اسفند 89 23:52
سلاممممممممم قالب جدید مبارکههههههههههه
مامان شیما وحدیث
7 اسفند 89 2:43
واااااااااااااای ازدست این بچه های شیطون .حدیث وشیما حسابی تو بازی کردن باهم سرجنگ دارن.
مامان فرشته
8 اسفند 89 14:14
سلام عزیزم .......... کوچولوهات خوبن ؟ وای چی می کشی از زبون این متین خان ما ؟ ههههههههه من اگه ده روز فکر می کردم همچین جوابی به مغزم خطور نمی کرد جانم ماشاا... به این زبون
shvh
8 اسفند 89 16:01
مامان قندعسل
8 اسفند 89 19:17
سلام ماشالله چه شیرین زبونه این متین جون قالبت خیلی شاد و قشنگه مبارک