ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

یدونه دوستون دام

1389/12/20 0:15
نویسنده : مامانی
334 بازدید
اشتراک گذاری

همیشه وقتی یه نفر ازم میپرسید :چند تا دوسم داری؟

بزرگترین عدی رو که بلد بودم میگفتم....

تا اینکه ...... به شما دوتا جوجو رسیدم،پیش خودم داشتم فکر میکردم که شما

رو چقدر دوست دارم،هر چی بلد بودم تو ذهنم ردیف کردم اما..... بازم کم بود

وسعت عشق من به شما خیلی بیشتر از این حرفاست داشتم به اعداد فکر

میکرد ۱-۱۲-۱۰۰۰۰۰ -۳۰۰۰۰۰۰۰ و .........یاد خدا افتادم،خدا یکیه، اما تا 

بینهایت بزرگه............پس عد یک خیلییییییییییییییی ،من هم شما رو یکی

دوست دارم چون عددی بزرگتر و پر معناتر از اون پیدا نکردم.....

و هراز واژه ی مقدسی که من میشناسم یدونه ،تو دنیا هست:

خدا .............................................یدونست

عشق .........................................یدونست

قلب ...........................................یدونست

مادر ...........................................یدونست

پدر .............................................یدونست

وووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووو

یاسی .......................................یدونست

متین ........................................یدونست

    پس دوستون دارم

                                                 یدووووووووووووووووووووووووووونه

                                    بهار-بيست دات كام   تصاوير زيبا سازی وبلاگ    www.bahar22.com

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

مامان نازدونه ها
20 اسفند 89 8:06
سه تا دوستتون دارم هر کدومتون رو یکی یکی







قربونت برم ،من هم همینطور.....
مامان فرشته
20 اسفند 89 13:34
جانم الهی ............ پس منم یدونه دوستتون دارم

منم یدونه دوسسسسسسسسسستدارم

مامان زهرا نازنازی
20 اسفند 89 15:55
____________@@_@__@_____@
___________@@@_____@@___@@@@@
__________@@@@______@@_@____@@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@@______@_@
_________@@@@_______@_______@
_________@@@@@_____@_______@
__________@@@@@____@______@
___________@@@@@@@______@
__@@@_________@@@@@_@
@@@@@@@________@@_____
_@@@@@@@_______@_____
__@@@@@@_______@@_____
___@@_____@_____@_____
____@______@____@_____@_@@
_______@@@@_@__@@_@_@@@@@
_____@@@@@@_@_@@__@@@@@@@
____@@@@@@@__@@______@@@@@
____@@@@@_____@_________@@@
____@@_________@__________@
_____@_________@_____
_______________@_____
____________@_@_____


تو خودت گلی عزیزم...
سارا
20 اسفند 89 18:21
سلام خانمی وای چه مامان با احساسی
خوش به حال متین ویاسی


ممنون از لطفت....
ثمین
20 اسفند 89 23:23
سلااااااااااااام!
چه وبلاگ خوشکلی دارین!
ایشاله خدا کوچولوهاتونو حفظ کنه!
پاینده و پیروز


سلام عزیزم،نظر لطفته.......
مامان فرشته
22 اسفند 89 17:32
سلام خوبین ؟ بوسسسسس


سلام قربونت برم ،ما خوبیم ،شما چطوری؟
مامان شیما وحدیث
23 اسفند 89 15:07
بی معرفت شدی هاااااااااااااااااا.دیگه نمیای سراغمون .
چرا شکل وبت اینجوری شده .قبلی خیلی بهتر بود .


سلام خانمی،یه چند روزی نتونستم بیام،آخه مشغول تمیز کاری بودم،ببخششششششید
قالب قبلی خیلی از کدها رو اجرا نمیکرد،باز هم ممنون که توجه داری