ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 6 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

تنبيه متيني

1390/4/7 16:58
نویسنده : مامانی
429 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامايي

ديشب اين مطلب رو نوشتم اما به لطف ايرانسل ،اينترنتمون قطع شد و دوباره كاري.....

ديروز چهار تايي رفتيم كه ماماني سونوش رو تكرار كنه كه دكتر نبود،

بعد تصميم گرفتيم كه بريم كمي خريد و گردش اما امان از تو متينك.....

همش غر ميزدي خسته شدم،گرسنمه،بريم شهر بازي،من اينو ميخوام و اونو ميخوام...

و از همه بدتر اينكه چند بار دستم رو ول كردي و غيبت زد و ما دنبالت ميگشتيم

اين عادت بد رو چند وقتيكه پيدا كردي و بدون اجازه ميري اينور و اونور....

خلاصه به خاطر تمام اذيت و آزارات از بابا خواستم كه كمي بترسونتت،چون بدجوري كلافمون

كرده بودي و چند باري هم جواب منو رو داده بودي و توي شهربازي هم كلي اذيت كردي

خلاصه موقع برگشت توي راه يه بوستان بزرگ بود كه خلوت هم بود،باباجي پيادت كرد

و بردت اونجا و گفت حالا كه تو حرف گوش نميكني بهتر اينجا بموني،تو هم گريه ميكردي و

عذرخواهي،منكه دلم ريش شده بود ،طاقت نيووردم اومدم بغلت كردم و خودمم شروع به گريه

و تا صبح كه بيدار بشي عذاب وجدان داشتم و همش كابوس ميديدم

مامايي جونم ،بخدا جديدا خيلي اذيت ميكني و من كنترلم رو از دست ميدم،خدا منو ببخشه

اميدوارم كه خدا بهم آرامش و صبر بيشتري بده

  

دوست دارم يه عالم ،هرچي بگم بازم كمه..... 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

mahshid
29 خرداد 90 0:57
الههههییییییی ولی گاهی لازمه والدین از اینجور کارا انجام بدن تا این وروجکای کوچولو سر و کلمونو وجب نکنن دیگه گلم بزرگ میشن یادشون میره



سلام خاله ای،ممنونم


نی نی توپولی
5 تیر 90 3:31
سلام چرا چند روزه نیستید؟