ياسمن و متينياسمن و متين، تا این لحظه: 21 سال و 6 ماه و 7 روز سن داره

یاسمن و متین جوجه های من

سفره امام حسن

1389/12/11 3:55
نویسنده : مامانی
311 بازدید
اشتراک گذاری

یاسی جونم

این چند روز حسابی مشغول تدارک سفره امام حسن برای مدرسه شما بودم.آخه قرار بود کلاس

دومیها مراسم سفره امام حسن رو بر پا کنند.مامانی از روز دوشنبه به همراه مامانهای دیگه

مخصوصا مامان غزاله( که البته شما با هم کلی کری دارید) مشغول بودیم.

روز دوشنبه اومدم مدرسه برای پاک کردن برنج و....بعدازظهر هم مشغول تهیه پختن آش شدم که

به لطف پدر گرامیتون که قرار بود سبزی پاک شده بخره یادش رفت و ساعت ۱۱ شب برای من

سبزی پاک نشده خریدو من مجبور شدم که تا ساعت ۴ صبح بیدار بمونم و آش رو آماده کنم.

البته انصافا با اینکه مرتبه دومم بود که آش میپختم خیلی خوشمزه شده بود.

صبح سه شنبه هم ساعت ۷ با هم رفتیم مدرسه برای انجام بقیه کارها که مراسم به لطف خدا

خیلی خوب بر پا شد و شما بچه ها چقدر شاد بودید....

ظهر هم با هم برگشتیم خونه کمی خونه رو مرتب کردم بعد تا اومدم استراحت کنم پدر جون اومد

خونمون و کلی براتون خوراکی اورده بود و تو با کلی هیجان و نشاط که مخصوص خودته براش 

ماجرای مدرستون رو تعریف میکردی....

از خدا میخوام که همیشه این شادابی و پاکی رو حفظ کنی پری کوچولوی من  

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)